Bel ons van 9 tot 5

Doorzoek site

Klanten Service

Klantenservice

Bestellen

Levering

Betalen

Productinformatie

Voorwaarden

Bedrijfsinformatie

Bestellen

Bestelling samenstellen

Wanneer u in de pagina balk klikt op een van de categorien krijgt  u een pagina met producten. u kunt de resultaten verfijnen door aan de linkerzijde te kiezen voor een subcategorie, prijsrange of fabrikant.
Kunt u een product niet vinden? Maak dan gebruik van de “zoek” balk rechts bovenaan de begin pagina.
U kunt details van een product opvragen door op de afbeelding of omschrijving (Vet weergegeven) te klikken.

Om een product in uw winkelwagentje te plaatsen dient u te klikken op de button 'In winkelwagen' bij het product. Als u op de detailpagina bent kunt u het aantal dat u wilt bestellen verhogen.

Bestelling afronden

Zodra u klaar bent met de juiste artikelen selecteren kunt u klikken op 'Mijn winkelwagen (xx artikelen)' of op 'Afrekenen', Als u op 'Mijn winkelwagen (xx artikelen) klikt krijgt u een overzicht te zien van de producten die u heeft geselecteerd. U kunt hier de aantallen eventueel aanpassen. Sommige artikelen kunt u alleen aanschaffen in als u een bepaalde hoeveelheid afneemt en tevens in een bepaalde stapgrootte. Bijvoorbeeld: sommige soorten kopieerpapier zijn alleen per doos te koop. De prijs is echter per pak van 500 vel. Een doos bestaat uit 5 pakken. Derhalve is de minimum bestelgrootte 5 pakken en de stapgrootte eveneens 5 pakken; dus per 5, 10, 15, 20, etc. pakken.
Wij hanteren een minimum ordergrootte van € 45.00 inclusief BTW (€ 37.19 ex. BTW). Als de totale ordergrootte onder dit bedrag ligt ziet u wel een knop 'Ga door naar afrekenen' maar u kunt hier niet op klikken. U kunt de ordergrootte aanpassen door de gewenste aantallen te verhogen of nog andere producten aan uw winkelwagen toe te voegen. Zodra de ordergrootte is bereikt wordt de knop 'Ga door naar afrekenen' actief en kunt u hierop klikken.

De bestelprocedure bestaat uit een aantal heldere stappen. U kunt ervoor kiezen om uzelf te registeren als klant. Hierdoor is het makkelijker om bij volgende bestellingen de bestelling af te ronden. Klik hiertoe op het keuzerondje 'Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer'. Tevens kunt u de bestelling afronden als gast door te klikken op het keuzerondje 'Eenmalige aankoop. Geen account aanmaken'.
Heeft u zich al eerder als klant geregistereerd dan kunt u op  uw account inloggen door uw emailadres en wachtwoord in te geven.

Bestelling wijzigen

U kunt uw bestelling wijzigen zolang die nog niet is verstuurd. U kunt uw wensen via e-mail (info@repkoofficesupplies.be) doorgeven. Aangezien wij ernaar streven om uw bestelling dezelfde (werk-) dag te verzenden dient u eventuele wijzigingen zo snel mogelijk door te geven.

Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling annuleren zolang die nog niet is verstuurd. U kunt uw annuleringwensen via e-mail (info@repkoofficesupplies.be) doorgeven. Aangezien wij ernaar streven om uw bestelling dezelfde (werk-) dag te verzending dient u een eventuele annulering zo snel  mogelijk door te geven.

Levering

Verzendkosten en verzendwijze

De bestellingen worden geleverd via DPD.

Wij verzenden alleen naar België, Nederland en Luxemburg.
De verzendkosten hangen af van de ordergrootte (in €). De tarieven zijn niet afhankelijk van het land waarnaar de goederen moeten worden verstuurd.

Verzendkosten naar België, Nederland of Luxemburg:

Ordergrootte

Verzendkosten  

<= € 150,00 (incl. BTW)

€ 6,50 (incl. BTW)
€ 5,37 (excl. BTW)

 

> € 150,00 en <= € 250,00 (incl. BTW)

€ 4,95 (incl. BTW)
€ 4.09 (excl. BTW)

 

> € 250,00 (incl. BTW)

Franco  

Levertijd

Bestellingen die betaald zijn worden dezelfde werkdag verzonden, mits voor 15:00 uur de bestelling is geplaatst en de betaling ontvangen danwel bevestigd.
Het kan voorkomen dat niet alle goederen op voorraad zijn, in dat geval zal er sprake zijn van enige levertijd.
Wij zullen contact met u opnemen indien de levertijd langer is dan 5 werkdagen.

Zodra de bestelling is verstuurd krijgt u een e-mail.

Tracking

Indien gewenst kunnen wij u een trackingnummer sturen zodra het pakket is verstuurd. Het kan voorkomen dat u uw bestelling in meerdere delen ontvangt. Dit is b.v. het geval indien een deel als pakket is verstuurd en een ander deel als zg. vrachtzending voor omvangrijke of zware zendingen.

Afkoelingsperiode

Het is voor particulieren mogelijk om tot 7 dagen na ontvangst producten te retourneren. Zie onze Algemene voorwaarden hoe u een product kunt retourneren.

De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Retourzendingen die niet of onvoldoende zijn gefrankeerd zullen niet worden geaccepteerd.

Het bedrag van de producten zal na ontvangst van de producten teruggestort worden.

Retourprocedure

Stuur een e-mail naar info@repkoofficesupplies.be zodat wij alvast weten dat er producten teruggestuurd zullen worden.
In de mail dient u te omschrijven wat de reden van de retournering is.
Na ontvangst van uw bericht ontvangt u van ons een zg. RMA-nummer. U kunt goederen alleen retourneren onder vermelding van het RMA-nummer.

De producten kunnen verstuurd worden naar:
Repko Office Supplies
Edisonstraat 8
7601 PS Almelo
The Netherlands

zie ook artikel 9 van onze Algemene Voorwaarden.

Betalen

In de webshop kunt u op verschillende manieren betalen:

MisterCash


Logo Bancontact Mister Cash

Via onze payment provider Sisow kunt u uw bestelling voldoen met MisterCash. Via een beveiligde verbinding naar Sisow wordt uw betaling afgehandeld.

PayPal


Logo PayPal Visa MasterCard

Door te kiezen voor PayPal kunt u met uw PayPal rekening of creditcard (Visa, MasterCard) betalen. Bij het afronden van uw bestelling wordt u doorgestuurd naar de beveiligde site van PayPal.

SofortBanking


Betalen met SofortBanking

Via onze payment provider Sisow kunt u uw bestelling voldoen met SofortBanking. Via een beveiligde verbinding naar Sisow wordt uw betaling afgehandeld.

Bankoverschrijving


Betalen met bank overschrijving

Bij deze betaaloptie maakt u op de voor u gebruikelijke het totaalbedrag vooraf over via uw bank / giro. 

U boekt het verschuldigde bedrag over naar onze bankrekening onder vermelding van
uw ordernummer. Als u beschikt over internetbankieren geniet deze methode vanwege 
de snelheid de voorkeur. 
Hieronder staan onze bankgegevens:

Rabobank 3133 74 058 
t.n.v. Uppoint Supplies, Almelo

Overboeken naar RaboBank

IBAN: NL71RABO0313374058 
BIC: RABONL2U 
(SWIFT address = BIC)

 

Deze bankgegevens staan nogmaals vermeld in uw orderbevestiging.

iDEAL


Ideal betaling

Via onze payment provider Sisow kunt u uw bestelling voldoen met iDEAL. Via een beveiligde verbinding naar Sisow wordt uw betaling afgehandeld.

iDEAL is snel en betrouwbaar online betalen via internetbankieren.
Deze betaalmethode is alleen toepasbaar als u beschikt over een Nederlandse bankrekening.

iDEAL is een betaalstandaard voor veilige en directe betalingen op internet. Bij het betalen met iDEAL wordt een rechtstreekse koppeling gemaakt naar de systemen van deelnemende banken. vrijwel alle Nederlandse banken bieden deze mogelijkheid. In ieder geval kunnen rekeninghouders bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank en SNS bank betalen met iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen 
afrekenen. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich 
daarvoor hoeft aan te melden. 

Hoe werkt iDEAL? 
Betalen met iDEAL is gebruiksvriendelijk en doet de consument in een paar stappen.

  • Nadat de (virtuele) winkelwagen door de klant is gevuld, kiest de koper iDEAL als 
    betaalmethode via de speciale iDEAL-betaalknop op de website van de verkoper.
  • De klant selecteert zijn eigen bank en komt vervolgens terecht in zijn vertrouwde 
    internetbankieromgeving om de betaling goed te keuren. Alle relevante gegevens 
    zijn al ingevuld.
  • Het bedrag wordt daarbij direct van de rekening van de consument geboekt en is 
    onderweg naar de bankrekening van de verkoper. Er is geen incassorisico.
  • Binnen een paar seconden nadat een consument de betaling heeft goedgekeurd, 
    is de betaling ook bij de verkoper bekend.


Productinformatie

Prijzen in- en exclusief BTW

Al onze producten worden weergegeven zowel inclusief als exclusief BTW. Bij bestellingen sturen wij een factuur mee waar de BTW ook op staat vermeld.  Als het afleveradres in België of Luxemburg is én u heeft een geldig BTW-nummer van de genoemde landen dan kunt u een factuur krijgen waarbij geen BTW is berekend.

Voorraadstatus

Wij nemen contact met u op indien u producten heeft besteld die niet binnen een week na orderdatum op voorraad zijn. Indien mogelijk zullen wij een alternatief aanbieden of overleg met u voeren over de te volgen stappen.

Garantie

Indien een product beschadigd is aangekomen kunt u een e-mail sturen naar info@repkoofficesupplies.be. Wij zullen het dan vervolgens vervangen indien mogelijk/leverbaar. Anders wordt het product vergoed. Mocht een product toch niet aan uw verwachtingen voldoen dan horen wij dat graag. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u elders op deze pagina

Voorwaarden

Algemene voorwaarden

Klik hier om onze voorwaarden op de website te lezen.

Privacy

Repko Office Supplies respecteert de privacy van al haar klanten en zorgt er dan ook voor dat de informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen uw persoonlijke gegevens nooit ter beschikking stellen aan derden. Wij gebruiken uw informatie alleen voor de volgende doeleinden:

  • Indien u een bestelling plaatst, gebruiken wij uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te handelen.
  • Wij gebruiken uw e-mailadres of telefoonnummer alleen als wij vragen hebben over een bestelling of als u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief of een review heeft geplaatst.

Disclaimer

Er geldt copyright op de complete website. Het is niet toegestaan tekst, logo’s en/of foto's te kopiëren voor zakelijk gebruik of eigen website zonder toestemming van Repko Office Supplies.


Bedrijfsinformatie

Over Repko Office Supplies

 Repko Office Supplies is een totaal-leverancier van kantoorartikelen.
Met een assortiment van ruim 18.000 artikelen willen wij graag in al uw kantoorbehoeftes voorzien. Bezoek onze webshop en overtuig u van onze scherpe prijzen. Wij zijn een zeer klantvriendelijk bedrijf, dat garant staat voor een goede service.

Repko Office Supplies levert aan bedrijven, instellingen, scholen en particulieren in België en Luxemburg. Via http://repkoofficesupplies.nl bedienen wij de Nederlandse markt.
Wilt u graag dat Repko Office Supplies een persoonlijke offerte uitbrengt voor uw bedrijf neem dan contact met ons op.

Klachten

Wij doen onze uiterste best onze producten en diensten zo goed mogelijk te leveren, maar ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of onze service. Indien u een klacht heeft horen wij dat graag zodat wij kunnen kijken hoe we het kunnen oplossen. U kunt een e-mail sturen naar info@repkoofficesupplies.be of bellen naar +31(0)74 278 35 97. Faxen kan ook: +31 (0)74 278 24 43 

Contactgegevens

Repko Office Supplies
Edisonstraat 8

7601 PS Almelo
Netherlands

info@repkoofficesupplies.be

tel : +31(0)74 278 35 97
fax: +31(0)74 278 24 43

Wij hebben geen showroom of winkel. Wij werken samen met een groot distributiecentrum die onze producten voor ons verstuurt.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Per email zijn wij altijd bereikbaar! 

web: repkoofficesupplies.be

KvK: 51623153 Veluwe en Twente
Repko Office supplies is een handelsnaam van Uppoint Supplies.
BTW: NL091015625B02

Back to top